یو پی اس آزمایشگاهی چیست
پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
یو پی اس آزمایشگاهی چیست
شنبه 26 تير 1400 ساعت 16:40 | بازدید : 27 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

UPS اساساً یک منبع تغذیه بدون وقفه است. همان منبع تغذیه ای که بیشتر کار تأمین نیروی لازم برای بار است و بدون وقفه است. از طرف دیگر ، این ابزار به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه ، با بهره گیری از انرژی ذخیره شده در باتری خود ، برق موجودی کامل مصرف شده توسط آزمایشگاه و تجهیزات آزمایشگاهی را برای مدت زمان محدود فراهم می کند.

UPS یک وسیله رابط است که بین دستگاهی که انرژی مصرف می کند و برق شهری واقع شده است ، علاوه بر تنظیم و تثبیت توان شبکه ، از نوسانات و صداهای اضافی که باعث تصادف در دستگاه ها می شود نیز جلوگیری می کند.

مهمترین و اصلی ترین کاربرد UPS
زمانی است که برق شهر قطع می شود. وقتی این اتفاق می افتد ، دستگاه بلافاصله به خط برخورد می کند و شروع به کار می کند. به عبارت دیگر ، برای اتصال آن نیازی به روشن یا خاموش کردن دستگاه نداریم.

با استفاده از این ویژگی کلیدی ، UPS از خساراتی که می تواند به دلیل خرابی دستگاه و عدم کارکرد دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. بنابراین این ابزار از دستگاه های حساسی که باید دائماً روشن شوند جلوگیری می کند.

این دستگاه های همه کاره دارای فیلتری به نام فیلتر الکترونیکی هستند که صدا و نوسانات برق شهر را از بین می برد. همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و همچنین الکتریسیته ولتاژ محافظت می کند. همچنین لازم به ذکر است که این UPS ها جریان الکتریکی را به شکل یکنواخت به تجهیزات کاربران می رسانند که دارای شکلی یکنواخت است. این کیت های ارزشمند انواع و اندازه های مختلفی دارند.

یو پی اس برای تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاهی

یکی از رایج ترین انواع آن ، UPS مدار آنلاین است. دلیل محبوبیت این UPS ها این است که می توانند از درجه حفاظت مطلوبی برخوردار شوند. احتمال اتصال کوتاه یا بارگیری ناگهانی مدار یا هرگونه خطر الکتریکی دیگر در یو پی اس خوب صفر است. بنابراین ، این نوع UPS ها از درجه ایمنی خوبی برخوردار هستند. واحد اندازه گیری UPS ، توان یا حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

آزمایشگاه UPS
آنها با هدف تجهیزات و تجهیزات آزمایشگاهی و با هدف تأمین برق تمیز و کافی برای تجهیزات آزمایشگاهی ساخته می شوند.

در واقع ، نیاز شدید به تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات برق پاک و بدون وقفه ، منجر به تولید UPS آزمایشگاهی با هدف کمک و محافظت از این گروه از تجهیزات و ملزومات شد.

قبل از ورود تجهیزات جدید ، متخصصین آزمایشگاه دستورالعمل ها را طبق راهنمای کارخانه دنبال می کنند تا از بروز هر نوع مشکل سیستم در منطقه کار ، ترتیب سنج ها ، کروماتوگرافی ، به حداکثر رساندن کارایی جلوگیری کنند. سیستم های تست طراحی شده را ارائه دهید. در حقیقت ، این امر نصب و استفاده از تجهیزات را تضمین می کند.

لازم به ذکر است که مهمترین مسئله در استفاده از دستگاهها و تجهیزات الکترونیکی. منبع تغذیه AC ایمن و تمیز است. بسیاری از مردم فکر می کنند که منبع تغذیه از یک پریز برق مشکلی ایجاد نمی کند و قابل اعتماد است. با این حال ، این یک ایده کاملاً اشتباه است و وقتی شخص به اشتباه خود پی ببرد ، یک حادثه ناشی از نوسانات برق آسیب جدی به تجهیزات می زند.

بنابراین ، بیشتر آزمایشگاه ها UPS آزمایشگاهی را با هدف جلوگیری از هر نوع مشکل ناشی از نوسانات ولتاژ بالا خریداری می کنند. پیش از بروز مشکل و بروز خرابی و افزایش هزینه های بعدی ، اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده باشید.

 

در حقیقت ، یکی دیگر از ویژگیهای UPS آزمایشگاهی افزایش ارزش ثبت اطلاعات با استفاده از ایزوله گالوانیک است.

 

یو پی اس برای تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاهی

 

دستگاه های آزمایشگاهی نیاز به UPS

 

دستگاههایی مانند کروماتوگرافی گازی ، شمارنده سلول ، دستگاه الایزا ریدر ، کروماتوگرافی مایع و دستگاه جوجه کشی و وو از جمله چندین دستگاهی هستند که از UPS آزمایشگاهی استفاده می کنند.

 

لازم به ذکر است که این دستگاه ها با UPS آزمایشگاهی در کنار خود ، با کیفیت و کارایی بالاتر استفاده می شوند و بنابراین خرابی رخ نمی دهد که به هزینه های بسیار بالایی نیاز داشته باشد.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-laboratory-and-laboratory-equipment/

 

لذا اکثر آزمایشگاه ها با هدف پیشگیری از بروز هر نوع مشکل حاصله از نوسانات ولتاژ بالا ، اقدام به خریداری یو پی اس های آزمایشگاهی می نمایند ؛ تا قبل از رخ دادن مشکل و به بار آمدن خرابی و به دنبال آن بالا رفتن هزینه ها ، پیشگیری های لازمه را انجام داده باشند.

در واقع از دیگر خصوصیات یو پی اس های آزمایشگاهی ، بالا بردن مقدار اعتبار ثبت داده ها ، با بهره گیری از ایزولاسیون گالوانیک است.

یو پی اس برای آزمایشگاه و تجهیزات آزمایشگاهی

دستگاه های آزمایشگاهی محتاج یو پی اس

دستگاه هایی به مانند کروماتوگرافی گازی ، سل کانتر، الایزا ریدر ، کروماتوگرافی مایع و انکوباتور و… جزو چندین دستگاهی می باشند که از یو پی اس های آزمایشگاهی بهره می برند.

لازم به ذکر است که این دستگاه ها با دارا بودن یو پی اس های آزمایشگاهی در کنار خود ، با کیفیت و کارایی بیشتری استفاده می شوند و بدین ترتیب خرابی ای رخ نمی دهد که نیازمند تقبل نمودن هزینه های بسیار بالا باشد .

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 31
:: بازدید ماه : 226
:: بازدید سال : 694
:: بازدید کلی : 24548